S.C. MECANICA S.A. MARSA


Go to content

Semiremorci Joase Extensibile

Produse > Trailere

Semiremorca joasa extensibila

- doua axe fixe, extensie - 6300 mm., lungime platforma incarcare-aprox. 8800 mm., lungime total semiremoreca neextinsa - aprox. 13000 mm., inaltime platforma spate-900mm.
- trei axe, doua axe fixe si una axa autodirectoare, extensie - 6300 mm., lungime platforma incarcare - aprox. 8200 mm., lungime total semiremoreca neextinsa - aprox.13000 mm., inaltime platforma spate - 900mm.
-patru axe, doua axe fixe si doua axe autodirectoare, extensie - 6300 mm., lungime platforma incarcare - aprox.8200 mm., lungime total semiremoreca neextinsa - aprox.13000 mm., inaltime platforma spate - 900mm.
-cinci axe, trei axe fixe si doua axe autodirectoare, extensie - 6300 mm., lungime platforma incarcare - aprox.8800 mm., lungime total semiremoreca neextinsa - aprox.13200 mm., inaltime platforma spate - 900mm.
-sase axe,trei axe fixe si trei axe autodirectoare, extensie-6300 mm.,lungime platforma incarcare-aprox.8800 mm.,lungime total semiremoreca ne extinsa-aprox.13200 mm.,inaltime platforma spate-900mm.
-sapte axe, patru axe fixe si doua axe autodirectoare, extensie - 6300 mm., lungime platforma incarcare - aprox.8800 mm., lungime total semiremoreca neextinsa - aprox.14700 mm., inaltime platforma spate - 930mm.
Semiremorci destinate transportului de utilaje grele, care se incarca pe platforma cu macaraua sau cu ajutorul rampelor rabatabile.
Sasiul este format din doua grinzi sudate, legate intre ele cu traverse. Are posibilitatea de marire a latimii utile de la 2500 la 3100 mm cu ajutorul unor suporti rabatabili peste care se fixeaza o podea de lemn. Platforma de incarcare este mai ridicata deasupra pivotului si inclinata in partea din spate sau dreapta. Semiremorca poate fi extinsa din 500 mm in 500 mm.
Podeaua platformei este din:
-tabla striata deasupra axelor groasa de 8 sau 10 mm.
-podea din lemn de esenta tare de grosime - 38 mm
In partea din fata a sasiului se gasesc doua picioare sprijin mecanica(import) - 2x12 tone. In partea din spate a sasiului se gasesc doua picioare de sprijin rabatabile, cu rol de protectie la suprasarcina ultimei axe spate, la urcarea respectiv coborarea utilajelor. Trenul de rulare import SAF-HOLLAND SAU BPW. se compune din:
- axe fixe cu frana pe tambur avand portanta 11 tone sau 12 tone cu suspensie pneumatica
- axe autodirectoare cu frana pe tambur avand portanta 11 tone sau 12 tone cu suspensie pneumatica
Rampele de urcare sunt simple sau articulate, actionate:
- manual
- hidraulic cu actionare pompa manuala
Instalatia de franare cu 2 circuite cu regulatoare automate in functie de greutatea transportata si de tipul suspensiei Wabco EBS sau ABS 4S/2M - 4 senzori/2 modulatori/axa, pentru detalii vezi: www.wabco-auto.com. Instalatia electrica: 24Volti cu prize de 2x7 poli sau 1x15 poli conform normelor ECE ONU; instalatia de iluminat : 2 lampi de gabarit spate, lampi de gabarit laterale, 2 lampi spate multifunctionale conform normelor ECE ONU. Sistem de cuplare - pivot 2 sau 3,5. Protectie laterala conf. Reg. 73 ECE ONU. Semnalizare laterala conf. Reg. 48 ECE ONU. Marcaje reflectorizante conf. Reg. 104 ECE ONU. Roti : marimea 235/75 R17,5. Suport roata rezerva, cale.
Remorca este conceputa si construita in conformitate cu regulamentele rutiere europene, putand fi cuplata cu autotractoare fabricate de MERCEDES, RENAULT, MAN, IVECO, STEYER, SCANIA, VOLVO, DAF, ROMAN.


Back to content | Back to main menu