S.C. MECANICA S.A. MARSA


Go to content

Marfa

Produse > Semiremorci

Semiremorci pentru transport marfuri generale

Semiremorca SR 35

SEMIREMORCA TRANSPORT MARFA SR 35

Semiremorca este destinata transportului de marfuri generale voluminoase ambalate. Marfurile pot fi incarcate pe transpalete tip european.
Constructia: Sasiul este format din doua lonjeroane paralele, cu sectiune profil "I", asamblate prin sudura. Podeua din tego 28 mm, cu inele de ancorare a marfii, obloane din aluminiu pe partile laterale si spate (optional usa spate), coviltir pliabil tip SESAM, stilpi demontabili si prelata din material termosudabil prevazuta cu cablu vamal. Trenul de rulare este de tip tridem (optional cu prima axa liftabila) si suspensie pneumatica. Axele cu frana pe tambur sau frana intradisc, pentru detali vezi:
www.safholland.eu. Dispozitiv de sustinere 2x12 tone, reglabil din import. Instalatia de franare cu 2 circuite cu regulatoare automate in functie de greutatea transportata-Wabco ABS 4S/2M sau EBS (electronic brakes system) -4 senzori/2 modulatori/axa, pentru detalii vezi: www.wabco-auto.com. Instalatia electrica: 24Volti cu prize de 2x7 poli sau 1x15 poli conform normelor ECE ONU; instalatia de iluminat: 2 lampi de gabarit spate, lampi de gabarit laterale, 2 lampi spate multifunctionale conform normelor ECE ONU. Sistem de cuplare: pivot 2”sau 3.5”- import. Aparatori de noroi confectionate din tabla de otel cu protectie antinoroi; protecžie laterala conf. Reg.73 ECE ONU. Semnalizare laterala conf. Reg.48 ECE ONU; bara antiampanare spate; marcaje reflectorizante conf. REG 104 ECE ONU. Roti: 6 bucati marimea 385/65 R22,5 si una de rezerva; suport roata rezerva; scara de acces.
Semiremorca este conceputa si construita in conformitate cu regulamentele rutiere europene si acordul TIR, putand fi cuplata cu autotractoare fabricate de MERCEDES, RENAULT, MAN, IVECO, STEYER, SCANIA, VOLVO, DAF, ROMAN.


Semiremorca joasa pentru transport marfuri generale SRJ - 35

SEMIREMORCA TRANSPORT MARFA SRJ 35

Semiremorca este destinata transportului de marfuri generale (neperisabile) voluminoase ambalate. Marfurile pot fi incarcate pe transpalete tip european. Constructia: Sasiul este format din doua lonjeroane paralele, frante (gat de lebada) cu sectiune profil "I" legate intre ele cu traverse de profil "I" asamblate prin sudura. Podeaua din tego 28 mm., cu inele de ancorare a marfii, obloane din aluminiu (10 pe partile laterale +1 in spate), coviltir pliabil tip SESAM din cadru de otel, demontabil si prelata din material termosudabil prevazuta cu cablu vamal. Trenul de rulare este de tip tridem cu roti duble pe suspensie pneumatica, pentru detalii vezi: www.safholland.eu. Dispozitiv de sustinere 2x12 tone, reglabil din import. Instalatia de franare cu 2 circuite cu regulatoare automate in functie de greutatea transportata - Wabco ABS 4S/2M sau EBS (electronic brakes system) -4 senzori/2 modulatori/axa, pentru detalii vezi: www.wabco-auto.com. Instalatia electrica: 24Volti cu prize de 2x7 poli sau 1x15 poli conform normelor ECE ONU; instalatia de iluminat: 2 lampi de gabarit spate, lampi de gabarit laterale, 2 lampi spate multifunctionale conform normelor ECE ONU. Sistem de cuplare: pivot 2” sau 3.5”-import. Aparatori de noroi confectionate din tabla de otel cu protectie antinoroi; protectie laterala conf. Reg.73 ECE ONU. Semnalizare laterala conf. Reg.48 ECE ONU; bara antiampanare spate; marcaje reflectorizante conf. REG 104 ECE ONU. Roti: 12 bucati marimea 235/75 R17,5 si una de rezerva; suport roata rezerva; scara de acces.
Semiremorca este conceputa si construita in conformitate cu regulamentele rutiere europene si acordul TIR, putand fi cuplata cu autotractoare fabricate de MERCEDES, RENAULT, MAN, IVECO, STEYER, SCANIA, VOLVO, DAF, ROMAN


Back to content | Back to main menu