S.C. MECANICA S.A. MARSA


Go to content

Marfa

Produse > Remorci auto

REMORCA AUTO RM11REMORCA AUTO RM11REMORCA AUTO RM11

Remorci auto:

-Remorca auto tip RM11
Remorca este destinata transportului de marfuri generale. Marfurile pot fi incarcate pe transpalete tip european.
Constructia:
- Sasiul este format din doua lonjeroane paralele, cu sectiune profil "I" si doua rame laterale, asamblate prin sudura
- Podea din tego 28 mm, cu inele de ancorare a marfii,
- Obloane din aluminiu pe partile laterale si spate rabatabile, panou frontal demontabil
- Coviltir fix sau pliabil tip SESAM
- Stalpi demontabili
- Prelata din material termosudabil prevazuta cu cablu vamal.
- Trenul de rulare: 2 axe cu frana pe tambur de 5,5 tone cu suspensie pneumatica; pentru detalii vezi:
www.adraxles.com
- Instalatia de franare cu 2 circuite cu regulatoare automate in functie de greutatea transportata-Wabco ABS 4S/2M - 4 senzori/2 modulatori/axa, pentru detalii vezi:
www.wabco-auto.com .
- Instalatia electrica: 24Volti cu prize de 2x7 poli sau 1x15 poli conform normelor ECE ONU; instalatia de iluminat: 2 lampi de gabarit spate, lampi de gabarit laterale, 2 lampi spate multifunctionale conform normelor ECE ONU.
- Sistem de cuplare: protap cu ochi
40 mm sau 50 mm
- Aparatori de noroi plastic
- Protectie laterala conf. Reg. 73 ECE ONU
- Semnalizare laterala conf. Reg. 48 ECE ONU
- Bara antiampanare spate; marcaje reflectorizante conf. Reg. 104 ECE ONU
- Roti: 8 bucati marimea 235/75 R17,5 si una de rezerva
- Suport roata rezerva
Remorca este conceputa si construita in conformitate cu regulamentele rutiere europene si acordul TIR, putand fi cuplata la autosasiele fabricate de MERCEDES, RENAULT, MAN, IVECO, STEYER, SCANIA, VOLVO, DAF, ROMAN.

-Remorca auto tip RM16
Remorca este destinata transportului de marfuri generale. Marfurile pot fi incarcate pe transpalete tip european.
Constructia:
- Sasiul este format din doua lonjeroane paralele, cu sectiune profil "I" si doua rame laterale, asamblate prin sudura
- Podeua din tego 28 mm, cu inele de ancorare a marfii
- Obloane din aluminiu pe partile laterale si spate rabatabile, panou frontal demontabil
- Coviltir fix sau pliabil tip SESAM
- Stalpi demontabili
- Prelata din material termosudabil prevazuta cu cablu vamal
- Trenul de rulare: 2 axe cu frana pe tambur de 8 tone cu suspensie pneumatica; pentru detalii vezi:
www.adraxles.com sau www.safholland.eu
- Instalatia de franare cu 2 circuite cu regulatoare automate in functie de greutatea transportata-Wabco ABS 4S/2M - 4 senzori/2 modulatori/axa, pentru detalii vezi:
www.wabco-auto.com .
- Instalatia electrica: 24Volti cu prize de 2x7 poli sau 1x15 poli conform normelor ECE ONU; instalatia de iluminat: 2 lampi de gabarit spate, lampi de gabarit laterale, 2 lampi spate multifunctionale conform normelor ECE ONU.
- Sistem de cuplare: protap cu ochi
40 mm sau 50 mm
- Aparatori de noroi plastic
- P
rotectie laterala conf. Reg. 73 ECE ONU
- Semnalizare laterala conf. Reg. 48 ECE ONU
- Bara antiampanare spate; marcaje reflectorizante conf. Reg. 104 ECE ONU
- Roti :4 bucati marimea 385/65 R 22,5 si una de rezerva
- Suport roata rezerva.
Remorca este conceputa si construita in conformitate cu regulamentele rutiere europene si acordul TIR, putand fi cuplata la autosasiele fabricate de MERCEDES, RENAULT, MAN, IVECO, STEYER, SCANIA, VOLVO, DAF, ROMAN.

-Remorca auto tip RM24/3 - SPJ
Remorca este destinata transportului de marfuri generale. Marfurile pot fi incarcate pe transpalete tip european.
Constructia:
- Sasiul este format din doua lonjeroane paralele, cu sectiune profil "I" si doua rame laterale, asamblate prin sudura
- Podeua din tego 28 mm, cu inele de ancorare a marfii
- Obloane din aluminiu pe partile laterale si spate rabatabile, panou frontal demontabil
- Coviltir fix sau pliabil tip SESAM
- Stalpi demontabili
- Prelata din material termosudabil prevazuta cu cablu vamal.
- Trenul de rulare: 3 axe cu frina pe tambur de 8 tone cu suspensie pneumatica; pentru detalii vezi:
www.safholland.eu
- Instalatia de franare cu 2 circuite cu regulatoare automate in functie de greutatea transportata-Wabco ABS 4S/2M - 4 senzori/2 modulatori/axa, pentru detalii vezi:
www.wabco-auto.com .
- Instalatia electrica: 24Volti cu prize de 2x7 poli sau 1x15 poli conform normelor ECE ONU; instalatia de iluminat: 2 lampi de gabarit spate, lampi de gabarit laterale, 2 lampi spate multifunctionale conform normelor ECE ONU
- Sistem de cuplare: protap cu ochi
40 mm sau 50 mm
- Aparatori de noroi plastic
- Protectie laterala conf. Reg. 73 ECE ONU
- Semnalizare laterala conf. Reg. 48 ECE ONU
- Bara antiampanare spate; marcaje reflectorizante conf. Reg 104 ECE ONU
- Roti: 12 bucati marimea 235/75 R17,5 si una de rezerva
- Suport roata rezerva.
Remorca este conceputa si construita in conformitate cu regulamentele rutiere europene si acordul TIR, putand fi cuplata la autosasiele fabricate de MERCEDES, RENAULT, MAN, IVECO, STEYER, SCANIA, VOLVO, DAF, ROMAN

-Remorca auto tip RM16 - SPJ
Remorca este destinata transportului de marfuri generale. Marfurile pot fi incarcate pe transpalete tip european.
Constructia:
- Sasiul este format din doua lonjeroane paralele, cu sectiune profil "I" si doua rame laterale, asamblate prin sudura
- Podeua din tego 28 mm, cu inele de ancorare a marfii
- Obloane din aluminiu pe partile laterale si spate rabatabile, panou frontal demontabil
- Coviltir fix sau pliabil tip SESAM
- Stalpi demontabili
- Prelata din material termosudabil prevazuta cu cablu vamal
- Trenul de rulare: 2 axe cu frana pe tambur de 8 tone cu suspensie pneumatica; pentru detalii vezi:
www.safholland.eu
- Instalatia de franare cu 2 circuite cu regulatoare automate in functie de greutatea transportata -Wabco ABS 4S/2M - 4 senzori/2 modulatori/axa, pentru detalii vezi:
www.wabco-auto.com .
- Instalatia electrica: 24Volti cu prize de 2x7 poli sau 1x15 poli conform normelor ECE ONU; instalatia de iluminat: 2 lampi de gabarit spate, lampi de gabarit laterale, 2 lampi spate multifunctionale conform normelor ECE ONU
- Sistem de cuplare: protap cu ochi
40 mm sau 50 mm
- Aparatori de noroi plastic
- Protectie laterala conf. Reg. 73 ECE ONU
- Semnalizare laterala conf. Reg. 48 ECE ONU
- Bara antiampanare spate; marcaje reflectorizante conf. Reg. 104 ECE ONU
- Roti: 8 bucati marimea 235/75 R 17,5 si una de rezerva
- Suport roata rezerva
Remorca este conceputa si construita in conformitate cu regulamentele rutiere europene si acordul TIR, putand fi cuplata la autosasiele fabricate de MERCEDES, RENAULT, MAN, IVECO, STEYER, SCANIA, VOLVO, DAF, ROMAN.


Back to content | Back to main menu