S.C. MECANICA S.A. MARSA


Go to content

Forestiere

Produse > Remorci auto

Remorci transport busteni

Remorca transport busteni- tip RM18.2-PFB-02-jumelateRemorca transport busteni- tip RM18.2-PFB-02-jumelateRemorca transport busteni- tip RM27.3-PFB-02Remorca transport busteni- tip RM27.3-PFB-02Suprastructura busteni PFTB-06 Roman cu remorca  RM27-3PFB-O2 Roman

Sasiul este o constructie metalica sudata, format din doua lonjeroane profil " I " rigidizate prin traverse si console profil U, si cadru platforma format din rama fata, rama spate si rame laterale profil U sudate. In ramele laterale sunt sudate casetele tip EXTE pentru montajul stalpilor si ochetii pentru prinderea elementelor de asigurare suplimentara a incarcaturii. Pe platforma se sudeaza podeaua din tabla striata. In partea din fata a sasiului se sudeaza patru profile pentru montajul rulmentului piridoc. Stalpi tip EXTE sunt constructii sudate de tip cheson, telescopici, cu dispozitiv de reglare a inaltimii si sunt montati in casetele din ramele laterale ale platformei. Stalpii sunt asigurati in partea inferioara prin surub si saiba de siguranta. Pentru detalii stalpi EXTE vezi: www.exte.se. Protapul tip BPW este o constructie sudata in forma de V, formata din brate profil U legate prin traversa centrala, lagare pentru bolturile de prindere in urechile cadrului piridoc, ochet 40(50), in conformitate cu cerintele Reg. 55 ECE-ONU. Cadrul piridoc este o constructie sudata formata dintr-un cadru inchis alcatuit din lonjeroane, traversa fata, traversa spate din profile U consolidate, prevazute cu gauri pentru suruburile de prindere a inelului inferior al rulmentului piridoc, avand in partea anterioara urechi pentru montajul protapului, iar pe aripa inferioara a lonjeroanelor suportii sudati pentru montajul trenului de rulare fata al remorcii. Rulmentul piridoc este un rulment special format din inelul superior care semonteaza, prin intermediul suruburilor, pe placile de prindere de pe sasiu, inelul inferior care se prinde in suruburi de cadrul piridoc, bile, sistem de etansare si ungatoare cu bila. Rulmentul piridoc asigura virarea eficienta a remorcii. Protectia laterala este compusa din barele de protectie stanga si dreapta, suportii bara sudati pe ramele laterale ale platformei si elementele de prindere si fixare a pozitiei barelor. Executia barelor de protectie este conforma cu cerintele Reg. 73 ECE-ONU. Dispozitivul antiampanare spate este format din traversa antiampanare, din tabla profil specific, montata cu suruburi pe doi suporti din teava rectangulara care se sudeaza la extremitatea posterioara a sasiului astfel incat sa se respecte cerintele din Reg. 58 ECE-ONU.
Sistemul de rulare este format din 2(3) axe SAF,ADR, avand portanta pana la 120 KN , de tip 420x180, echipate cu anvelope tip tubeless 385/65 R22,5 cu jenti 11,75x22.5.
Suspensia mecanica este compusa din:
-suspensie fata care cuprinde doua arcuri parabolice montate pe axa fata, bara stabilizare si suportii suspensiei sudati pe cadrul piridoc;
-suspensie spate simpla (tandem) cuprinzand arcurile montate pe axa (axele tandemului), bare de reactie reglabile, balansiere, bare de stabilizare si suportii sudati pe sasiu. Pentru detaliile sistemului de rulare si suspensie vezi: www.safholland.eu, www.adraxles.com
Instalatia de franare este pneumatica, cu 2 conducte si este asistata de ABS, comandata de la vehiculul tractor; pentru detalii vezi: www.wabco-auto.com. Frana de stationare este de tip mecanic cu actionare pe 4 roti. Se compune din dispozitiv de intindere si cablu fixat pe partea posterioara a sasiului. Balansierul actioneaza asupra parghiilor axelor cu came prin intermediul unor urechi sudate pe balansier. Legatura intre balansier si dispozitivul de intindere se realizeaza prin cablu.
Instalatia electrica are tensiunea nominala de 24 V si se racordeaza la vehiculul tractor prin intermediul unei fise cu 15 poli.



Back to content | Back to main menu